BECAUSE I'M HAPPY

środa, czerwca 17, 2015 mko 0 Comments

Hejka! Mam dla was dzisiaj trochę wesołych informacji, które od kilku dni napawają mnie wielkim szczęściem.

Jako że u mnie dużo się dzieje, nie mam zbyt dużo czasu na bloga. Muszę pisać posty na zaś, aby później przypadkiem nie przegapić terminu wstawienia kolejnej notki. Jutro jadę na kolejny konkurs, tym razem do Ostrowca Świętokrzyskiego. Na szczęście to tylko godzina jazdy. 

W piątek mam znowu piknik na koniec roku w Lisowie. Miejmy nadzieję, że pogoda nam dopisze!

A w sobotę czeka mnie kolejna atrakcja. Mam cztery bilety na NOC KABARETÓW, czy jakoś tak. 
Ja, mama, tata i.... Tutaj niespodzianka: Okazało się, że mogę zaprosić 1 osobę, no i oczywiście od razu bez zastanowienia zadzwoniłam do Kariny! Na pewno będzie śmieszne!
Jednak to nie koniec, ponieważ Karcia zostaje też u mnie na noc. Strasznie się cieszę. Mam tak dobry humor, że chyba zaraz pęknę ze szczęścia. Pójdziemy na pewno pod most. Gdy pokazałam jej zdjęcia zrobione w tym miejscu od razu powiedziała, że muszę ją tam kiedyś zabrać. To będzie świetny weekend!

 Ja powoli już idę, ponieważ muszę się przygotować do jutrzejszego wyjazdu, żegnam was i do zobaczenia w przyszłym poście!



Boże,... Ale ta moja twarz pięknie wygląda na tym zdjęciu!

Hejka! Mam dla was dzisiaj trochę wesołych informacji, które od kilku dni napawają mnie wielkim szczęściem. Jako że u mnie dużo się dzie...

0 komentarze:

1.Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ motywują mnie one do dalszego działania.
2. Z chęcią odwiedzam podane w komentarzach blogi.
3. Spam od razu usuwam.
Obsługiwane przez usługę Blogger.