HOLIDAYS IN KRYNICA-ZDRÓJ

wtorek, lipca 21, 2015 mko 2 Comments


Hejka! W piątek wróciłam z Krynicy, jednak tak wiele się działo, że nie miałam w ogóle czasu na zgrywanie zdjęć, a co dopiero na wstawianie nowego posta, za co bardzo przepraszam.
Przesyłam zdjęcia z moich (fantastycznych) wakacji!
















To tyle na dzisiaj. Po więcej zaglądajcie na mojego instagrama: blondeangelx i na mojego snapa: malineeczka125. Na razie się z wami żegnam. Heej!


Hejka! W piątek wróciłam z Krynicy, jednak tak wiele się działo, że nie miałam w ogóle czasu na zgrywanie zdjęć, a co dopiero na wstawi...

2 komentarze:

1.Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ motywują mnie one do dalszego działania.
2. Z chęcią odwiedzam podane w komentarzach blogi.
3. Spam od razu usuwam.
Obsługiwane przez usługę Blogger.