KOKTAJL JEST ZAWSZE DOBRĄ OPCJĄ

wtorek, lipca 07, 2015 mko 2 Comments

Cześć kochani!
Z góry przepraszam za swoją nieobecność, jednak zaczęły się wakacje i w ogóle nie leniuchuję!Jako że od kilku dni panują niewyobrażalne upały, mój każdy dzień wygląda mniej więcej tak: Poranne czytanie książki, zjedzenie śniadania na tarasie, szybkie ubranie się w strój kąpielowy i od razu do wody! Mam to szczęście, że mam basen. Potem robię sobie coś orzeźwiającego do picia i voila! Gotowy przepis na każdy gorący dzień. Skoro wszelkie zimne napoje odgrywają tak ważną rolę pewnie nie tylko u mnie, mam dla was super łatwy i szybki przepis na koktajl borówkowy.Wystarczy wziąć 3/4 szklanki borówek, szklankę mleka i to wszystko zmiksować w blenderze.A tu macie kilka zdjęć mojego koktajlu.Warto dodać ze dwie kostki lodu oraz kilka listków mięty dla ozdoby.







Na koniec chciałabym wam się pochwalić, że już w poniedziałek wyjeżdżam do Krynicy! Co roku nie wiem,gdzie pojedziemy w wakacje i na ostatnią chwilę moi rodzice rezerwują nam wczasy! Ma to swoje zalety i wady, ponieważ często nie ma już miejsc w hotelach, a z drugiej strony jest to dla mnie duża niespodzianka! Nie muszę czekać z niecierpliwością na wyjazd, bo okazuje się, że za chwilę jedziemy.

Kończę już tego posta, mam nadzieję, że i wy znajdujecie jakieś sposoby na wytrwanie tych upalnych dni. Pa!

Cześć kochani! Z góry przepraszam za swoją nieobecność, jednak zaczęły się wakacje i w ogóle nie leniuchuję!Jako że od kilku dni panuj...

2 komentarze:

1.Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ motywują mnie one do dalszego działania.
2. Z chęcią odwiedzam podane w komentarzach blogi.
3. Spam od razu usuwam.
Obsługiwane przez usługę Blogger.