SCHOOL

niedziela, października 11, 2015 mko 2 Comments

Hejka! Dawno nie pisałam. Jak wiecie jestem w 1 gimnazjum, muszę nauczyć się uczyć, organizować pracę i rozkładać czas. Na pewno w przyszłych postach jeszcze pokażę wam moje sposoby na efektywną naukę. 

Mam teraz mało czasu dla siebie, dlatego też nie wstawiałam nic tutaj. Postaram się jednak to zmienić, jednak nie będzie to dla mnie łatwe. W dzisiejszym poście zamieszczam trochę inspiracji właśnie szkolnych i nie koniecznie. Miłego oglądania!

Sunday morning coffee

Untitled

.

(13) Tumblr

Dream Study Corner

(wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony weheartit.com)

Dziękuję za to, że jesteście!

Hejka! Dawno nie pisałam. Jak wiecie jestem w 1 gimnazjum, muszę nauczyć się uczyć, organizować pracę i rozkładać czas. Na pewno w przyszły...

2 komentarze:

  1. Jeny nauka, nauka, nauka - wychodzi mi to już bokami, a to dopiero początek
    Życzę dużo motywacji i chęci do działania

    Sztuka uczenia się jest ciężka, każdy ma swój sposób na efektywną naukę.
    http://freedomysoul.blogspot.com/2015/09/sposoby-na-nauke-czyli-jak-przetrwac.html - zapraszam do przeczytania mojego posta "Sposób na naukę"

    Mam nadzieję, że zainteresuję Cię ten post i cały mój blog

    Pozdrawiam ;)

    http://freedomysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez, od kiedy poszłam do pierwszej klasy gim mam problem z organizacją.

    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń

1.Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ motywują mnie one do dalszego działania.
2. Z chęcią odwiedzam podane w komentarzach blogi.
3. Spam od razu usuwam.
Obsługiwane przez usługę Blogger.