MY MAGIC PLACE

sobota, maja 23, 2015 mko 2 Comments


Dziś mam dla was dużo może trochę inspirujących, ale na pewno ciekawych zdjęć. Miłego czytania i oglądania!

Korzystając z pięknej pogody wybrałam się ostatnio na spacer na pobliski most dzielący moją wieś na dwie części. Tuż przed nim znajdują się ruiny starego młyna, które tu widzicie:




Most jako taki nie jest zbytnio urokliwy, jednak krajobrazy, którymi jest otoczony są piękne.
Rzeka na zdjęciu nazywa się Belnianka i płynie prosto z Gór Świętokrzyskich.







Zarówno mój dom, jak i cała wieś znajduje się w obrębie rezerwatu przyrody Słopiec.


Przy okazji mojej przechadzki odkryłam piękne miejsce pod mostem. Od razu się nim zachwyciłam, ponieważ chociaż tego dnia bardzo wiało, nie odczuwałam tam tego w ogóle. Oprócz tego tuż pod mostem nie słychać przejeżdżających samochodów, tylko uspokajający szum rzeki. To miejsce uznałam za magiczne.


Jest tam też mały pomost, który pięknie komponuje się w tej malowniczej scenerii.







Na polanie obok pomostu rosną śliczne stokrotki. Właśnie teraz zaczęły kwitnąć, a już zazieleniona trawa daje soczyste tło.




Byłam też po drugiej stronie mostu, jednak tam nie jest aż tak pięknie jak poprzednio.


Wracając z tego (nie)zwykłego spaceru natknęłam się jeszcze na kwitnące jabłoń i bez.



Przypominam jeszcze na koniec o konkursie fotograficznym - klik, którego wyniki będą 27 maja. 
Chociaż nie liczyłam na zgłoszenia, ponieważ jestem początkującą blogerką, jednak w konkursie biorą udział już 2 osoby! Mimo iż nie jest to pokaźna suma, to jednak dla mnie to już jest pewnego rodzaju sukces. Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwację, bo niezmiernie mnie one motywują do pisania i fotografowania.
Dzisiaj się już z wami żegnam. Hej!

Dziś mam dla was dużo może trochę inspirujących, ale na pewno ciekawych zdjęć. Miłego czytania i oglądania! Korzystając z pięknej p...

2 komentarze:

  1. Genialny post! Musisz mnie kiedyś zabrać ze sobą w to cudowne miejsce!💕💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie, na pewno pójdziemy tam kiedyś, może nawet niedługo 😉

    OdpowiedzUsuń

1.Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ motywują mnie one do dalszego działania.
2. Z chęcią odwiedzam podane w komentarzach blogi.
3. Spam od razu usuwam.
Obsługiwane przez usługę Blogger.