KONKURS FOTOGRAFICZNY

środa, października 21, 2015 mko 0 Comments




Hejka! Mam świetne wieści! Organizuję wraz z Julką ( boxoffashion-blog.blogspot.com ) konkurs fotograficzny. 


ZASADY



1. Musisz być publicznym obserwatorem tego bloga i bloga Julki, ponieważ jest to konkurs dla naszych czytelników.
2. Wyślij na maila jesienny-konkurs508@o2.pl maksymalnie 2 zdjęcia konkursowe w treści wpisując: 

obserwuję bloga jako..., 
obserwuję instagrama jako... 
swój e-mail

3. Dodaj na swojego bloga baner i podlinkuj go do tego posta.
4. W komentarzu zostaw kupon zgłoszeniowy



obserwuję bloga jako..., 
obserwuję instagrama jako... 
swój e-mail

DODATKOWO

1.Zaobserwuj instagram mój i Julii

Konkurs jest od teraz tj. 21.10 ,a trwa do końca miesiąca. 

NAGRODY

pierwsze miejsce- post promujący u mnie i u Julki

drugie miejsce- polecenie bloga u mnie Julki w jednym z postów
trzecie miejsce- obserwacja bloga przez nas

Mam nadzieję, że spróbujecie swoich sił w naszym konkursie i życzę wam powodzenia!

Hejka! Mam świetne wieści! Organizuję wraz z Julką ( boxoffashion-blog.blogspot.com ) konkurs fotograficzny.  ZASADY ...

0 komentarze:

1.Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ motywują mnie one do dalszego działania.
2. Z chęcią odwiedzam podane w komentarzach blogi.
3. Spam od razu usuwam.
Obsługiwane przez usługę Blogger.