FRIENDS WILL BE FRIENDS

sobota, czerwca 27, 2015 mko 0 Comments

Hej kochani! W sobotę, tak jak już wcześniej zapowiadałam była y mnie Kara na noc. Było świetnie, zaraz wszystko wam dokładnie opowiem!

Karina przyjechała do mnie w sobotę ok. 14:30. Obydwie bardzo za sobą tęskniłyśmy, jakbyśmy się nie widziały co najmniej rok! Zauważyłam, że chodź znamy się tak krótko, to rozumiemy się bez słów. Jeszcze nigdy nie miałam takiego kogoś, komu mogłabym wszystko powiedzieć, wyżalić się. W końcu znalazłam taką osobę! Dzięki niej łatwiej mi przebrnąć przez moje problemy. Mogę śmiało powiedzieć, że jest to moja przyjaciółka.

Wracając do sobotniego popołudnia, poszłyśmy potem na most. Karcia bardzo chciała zobaczyć to miejsce. Pokochała jednostajny szum wody. Gdy postanowiłyśmy powoli wracać spod mostu to na pastwisko zbiegły 3 krowy. Na początku pomyślałyśmy, że trzeba się spokojnie oddalić nie zwracając na siebie uwagi. Jednak po chwili zaczęły za nami biec! Nim zdążyłyśmy zrozumieć, co się dzieje, uciekłyśmy stamtąd zostawiając krzyczącą babuleńkę. Zapamiętam tą sytuację do końca życia!

Po tym nietypowym spacerze zaczęło padać. Kara zdążyła się zapoznać z moimi trzema kotami. Tak jak większość naszych gości moja przyjaciółka stwierdziła, że Edek jest najbardziej milusiński.

Zaczęłyśmy się później przygotowywać do Nocy Kabaretowej. Musiałyśmy wziąć ciepłe kurtki oraz kocyk. Dzięki temu później na Kadzielni nie zmarzłyśmy w ogóle.

Po 4 godzinach śmiechu i radości dzięki kabaretom wcale nie byłyśmy zmęczone. Poszłyśmy spać o 3:30, a następnego dnia obudziłyśmy się wypoczęte już po 8!

Po południu w niedzielę poszłyśmy na sesję zdjęciową na most i okolice. Tutaj efekty:















Mój ootd: T-SHIRT - LIDL | SWETER - no name | SPODNIE - ZARA | OKULARY - H&M |
ootd Kariny: T-SHIRT - SMYK | SPODNIE - TALLY WEJIL | OKULARY - SINSAY |

Mam nadzieję, że dzisiejszy post wam się spodobał. Do zobaczenia w następnym poście! 

Hej kochani! W sobotę, tak jak już wcześniej zapowiadałam była y mnie Kara na noc. Było świetnie, zaraz wszystko wam dokładnie opowiem! Ka...

0 komentarze:

1.Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ motywują mnie one do dalszego działania.
2. Z chęcią odwiedzam podane w komentarzach blogi.
3. Spam od razu usuwam.
Obsługiwane przez usługę Blogger.