SMALL STRESS

poniedziałek, czerwca 08, 2015 mko 0 Comments

Hej kochani! W sobotę dokładnie o 2 w nocy wróciłam z międzynarodowego festiwalu piosenki w
Hajnówce. Tak dla wyjaśnienia jest to nawet duża miejscowość położona tuż przy Puszczy Białowieskiej. Udało mi się zdobyć wyróżnienie! Pewnie dla wielu z was to nic wielkiego, jednak dla mnie to ogromny sukces. Nadal się z tego cieszę. Dzięki temu, że jechaliśmy około 20-osobową ekipą złożoną z bardzo pozytywnych ludzi było w naszym busie bardzo wesoło i miło spędziłam te ponad 5 godzin w podróży. Zwykle jeździłam na konkursy samochodem, więc ta długa jazda była dla mnie fajną niespodzianką! Pierwsza kategoria miała rozpocząć się o 10, jednak spóźniliśmy się 20 minut, więc na scenę weszłam po odczekaniu tylko 3 występów, prawie z biegu. Dzięki temu uniknęłam niepotrzebnego stresu.
Zauważyłam, że od jakiegoś czasu przed jakimkolwiek występem zaczynam się stresować. Wcześniej też go odczuwałam, jednak teraz wygląda to trochę inaczej. Czuję przyśpieszone tętno i drżą mi mięśnie. Ciężko mi opanować te drgawki, często pozbywam się ich dopiero na scenie.
Właśnie w sobotę, dzięki tej szybkiej akcji nawet nie zdążyłam się zdenerwować. Czułam się o wiele pewniej!
Zawsze się mówi tak, że publicznie się prezentując człowiek się stresuje. Jednak nie poznasz tego wyjątkowego uczucia dopóki nie staniesz przed tymi ludźmi. Ja osobiście bardzo lubię to uczucie. Zachwyt miesza się z niesamowitą euforią i małym zdenerwowaniem. Blask świateł oślepia cię tak mocno, że widzisz tak naprawdę tylko pierwsze rzędy. Zaczynasz śpiewać, myślisz tylko o tym, że jesteś tu i teraz. Nie myślisz o tekście, po prostu płyniesz z piosenką. Czujesz się coraz lżej i luźniej. Ale dopiero po ostatnim dźwięku muzyki możesz odetchnąć z ulgą i wreszcie schodzą z ciebie te silne emocje. Cieszysz się, że zrobiłaś to. Te uczucia są niepowtarzalne.
Dołączam do tego posta zdjęcia z konkursu. Mam nadzieję, że wam się spodobają.













To już koniec na dziś. Zbliżają się wakacje, dlatego mam więcej czasu wolnego i na pewno wykorzystam go dobrze! 
Hej xx

Hej kochani! W sobotę dokładnie o 2 w nocy wróciłam z międzynarodowego festiwalu piosenki w Hajnówce. Tak dla wyjaśnienia jest to nawet du...

0 komentarze:

1.Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ motywują mnie one do dalszego działania.
2. Z chęcią odwiedzam podane w komentarzach blogi.
3. Spam od razu usuwam.
Obsługiwane przez usługę Blogger.