WIELKANOC

sobota, kwietnia 04, 2015 mko 0 Comments

Cześć! Przygotowałam dla was całą serię wielkanocnych fotografii, które zostały zrobione w moim domu. Zapraszam do oglądania!


Na początek pokażę wam zdjęcia mazurków robionych wspólnie przez moją mamę i mnie. Ciasto w kształcie wielkiego jajka było najbardziej pracochłonne.






Zrobiłam też kilka zdjęć wiosennym kwiatom m.in. żonkilom oraz tulipanom.










Na szafce urzędują natomiast dwa zające!








To były wszystkie wielkanocne zdjęcia. Mam nadzieję, że się wam spodobały!

Jak wy stroicie dom na Wielkanoc? Jak obchodzicie te święta?

C ześć! Przygotowałam dla was całą serię wielkanocnych fotografii, które zostały zrobione w moim domu. Zapraszam do oglądania! Na poc...

0 komentarze:

1.Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ motywują mnie one do dalszego działania.
2. Z chęcią odwiedzam podane w komentarzach blogi.
3. Spam od razu usuwam.
Obsługiwane przez usługę Blogger.