MIGDAŁOWE CIASTECZKA W WYDANIU NA WIELKANOC

czwartek, kwietnia 02, 2015 mko 0 Comments

Witam, witam! Jak zapowiadałam mam dla was nowy, całkowicie inny post. Niestety nie ma dla już was niespodzianki, ponieważ tytuł zdradził wszystko. Jednak powtórzę: przedstawię wam dzisiaj przepis na migdałowe ciasteczka ozdobione specjalnie na wielkanoc. Zapraszam do czytania i oglądania zdjęć!




PRZEPIS NA  MIGDAŁOWE CIASTECZKA W WYDANIU NA WIELKANOC


Składniki:
  • 280g mąki (2,3 szklanki)
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 125g zmielonych migdałów
  • 200g masła lub margaryny
  • 130g cukru (2/3 szklanki)
  • 2 łyżki cukru waniliowego
  • 3 jajka

Przygotowanie:

Po pierwsze: Ze składników zagnieć ciasto.
Po drugie: Odłóż ciasto na 30 minut do lodówki.
Po trzecie: Uformuj z ciasta dowolne kształty.
Po czwarte: Piecz 10-12 minut w 180°C

Przepis na te pyszne ciasteczka jest bardzo łatwy i szybki, a przy odpowiednim przetrzymaniu mogą one dosyć długo wytrzymać.
Na poniższych zdjęciach możecie zobaczyć efekty mojej zabawy w kucharza :)
Ja postanowiłam je zrobić właśnie na zbliżającą się Wielkanoc, wiec ozdobiłam moje ciastka kolorowo.



 





To koniec na dziś, mam nadzieję, że przepis będzie dla was będzie pomocny i może wykorzystacie go na te albo przyszłe święta :)

Czy spodobał się wam ten post? Chcecie więcej notek tego typu? 




Witam, witam! Jak zapowiadałam mam dla was nowy, całkowicie inny post. Niestety nie ma dla już was niespodzianki, ponieważ tytuł zdradził w...

0 komentarze:

1.Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ motywują mnie one do dalszego działania.
2. Z chęcią odwiedzam podane w komentarzach blogi.
3. Spam od razu usuwam.
Obsługiwane przez usługę Blogger.