SMART OUTFIT

środa, kwietnia 01, 2015 mko 0 Comments

Heej! Wykorzystałam okazję, że miałam dziś sprawdzian szóstoklasisty, więc byłam ubrana elegancko i postanowiłam popstrykać kilka zdjęć na bloga. Zapraszam!


Jest to klasyczny zestaw czerni i bieli. Sukienka jest pikowana, a marynarka ma bawełniane stawki po bokach.




A to zdjęcie, z momentu, kiedy zaczęło mi troszeeeczkę odbijać :)


I ostatnia fotka to mój portret.

To niestety koniec tego posta, ale mam nadzieję, że mimo swojej długości wam się spodobał. Jeżeli chcecie więcej tego typu postów to możecie śmiało komentować! A już niedługo pojawi się niespotykany jeszcze u mnie post.... Ale to niespodzianka ;)

_________________________________________________________________________________

Marynarka - KLIK
Sukienka - no name
_________________________________________________________________________________

Co sądzicie o tym outficie? Chcecie więcej tego typu postów?




Heej! Wykorzystałam okazję, że miałam dziś sprawdzian szóstoklasisty, więc byłam ubrana elegancko i postanowiłam popstrykać kilka zdjęć na ...

0 komentarze:

1.Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ motywują mnie one do dalszego działania.
2. Z chęcią odwiedzam podane w komentarzach blogi.
3. Spam od razu usuwam.
Obsługiwane przez usługę Blogger.