TMI TAG, CZYLI ZA DUŻO INFORMACJI

sobota, marca 14, 2015 mko 0 Comments

Hej! Dzisiaj mam dla was TMI Tag, czyli Too Much Information z okazji 3000 wyświetleń. Zapraszam!

1. Co masz na sobie? 
Cieniowany niebieski sweter i zwykłe czarne getry.

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana? 
W moim wieku raczej trudno o zakochanie, więc nie. Na pewno nie. 

3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?
Odnosząc się do powyższego pytania; nie. 

4. Ile masz wzrostu.
Aktualnie 157 :)

5. Ile ważysz? 
Kobiet o wagę się nie pyta!

6. Jakieś tatuaże?
Planowane są, na razie ich nie ma (:

7. Jakiś piercing? 
Podstawowy, czyli zwykłe dziurki w uszach

8. One true pairing - Para TV którą lubisz?
Jeju, naprawdę nie mam pojęcia, bo ja nie oglądam za dużo ani filmów, ani seriali. 
Bez sygnału...

9. Ulubiony program (serial)?
Jak już mówiłam nie oglądam za dużo telewizji, ale mogę śmiało wymienić Mali Giganci i Piekelną Kuchnię :)

10. Ulubione zespoły? 
Bring Me The Horizon i Falling In Reverse <3

11. Coś, czego ci brakuje?
Biletu dookoła świata,

12. Ulubiona piosenka?
Na smutne dni to będzie Hospital for souls - BMTH, Angela - Coma, Gravedigger - Architects
Na wesołe dni będą Caught like a fly - Falling In Reverse i cała moja playlista z K-Popem xd

13. Ile masz lat.
Mam dokładnie dwanaście lat sześć miesięcy i czternaście dni :)

14. Znak zodiaku?
Panna

15. Czego szukasz u partnera?
Wsparcia, poczucia humoru i bezpieczeństwa oraz inteligencji

16. Ulubiony cytat?
Miłość nie polega na tym, aby wzajemnie sobie się przyglądać, lecz aby patrzeć razem w tym samym kierunku. - Mały Książe
To byłby zaszczyt mieć złamane serce przez ciebie - Gwiazd Naszych Wina

17. Ulubiony aktor?
Zdecydowanie Leonardo DiCaprio. 

18. Ulubiony kolor?
Niebieski i połączenie czarny&biały :)

                                                          19.Głośna muzyka czy cicha?
                                                                 Zdecydowanie głośna!


                                                  20. Gdzie idziesz, gdy jesteś smutny?

                                                                            Do domu.

21. Jak długo zajmuje ci prysznic?
Ja uwielbiam siedzieć pod prysznicem, więc pewnie długo :)

22. Jak długo zajmuje ci przygotowanie się rano?
Zwykle wstaję tak gdzieś o 6:00, żeby zejść na śniadanie na 6:10, potem tak przed 7 wyjeżdżam, bo mieszkam daleko od szkoły.

23. Biłaś się kiedyś?
Tiaaa, czasem jeszcze się biję - z moim bratem ;)

24. Co cię kręci/ Co ci się podoba u chłopców?
Oczy, gęste kasztanowe włosy i ciepła barwa głosu.

25. Co cię nie kręci/ Co ci się nie podoba u chłopców?
Chamskie zachowanie, wywyższanie się, poniżanie słabszych.

26. Powód, dla którego założyłaś bloga?
Założyłam go, bo czasem lubię "coś" sobie napisać, wyżalić i dlatego, że lubię, gdy ktoś zauważa, że się staram, żeby ten blog jakoś wyglądał i ta osoba to docenia :)

27. Czego się boisz?
Czego się boję... Pająków, chodzenia ulicą po zmroku, czasem mojego brata w nocy...  

28. Kiedy ostatnio płakałaś?
Wczoraj wieczorem! Jestem osobą łatwo wzruszającą się.

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz?
Przedwczoraj mamie. Uważam, że powinniśmy jak najczęściej używać tego słowa w stosunku do bliskich <3

30. Co oznacza twoja nazwa?
Just Believe Me oznacza tylko mi uwierz. 

31. Ostatnio przeczytana książka?
"Gwiazd Naszych Wina" Johna Greena (kolejny raz).

32. Książka, którą aktualnie czytasz?
"Mroczny Płomień" z sagi Nieśmiertelni

33. Jaki serial TV ostatnio obejrzałaś?
Chyba w styczniu oglądałam "Barwy Szczęścia". Tak więc widać, jak często oglądam seriale :)

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Mama.

35. Relacja pomiędzy tobą, a osobą, której ostatnio wysłałaś SMSa?
Koleżanki z tenisa.

36. Ulubiona potrawa?
Większość owoców morza, bo "wychowywałam" się na takim jedzeniu :)

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Na pewno chcę wrócić do Madrytu i polecieć do Wielkiej Brytanii.

38. Ostatnie miejsce, w którym byłaś?
Aktualnie jestem w salonie, a byłam w galerii.

39. Czy ktoś ci się teraz podoba?
Od dłuższego czasu nie.

40. Ostatni raz, kiedy pocałowałaś kogoś?
We wtorek moją mamę w policzek :)

41. Ostatni raz, kiedy ktoś cię obraził?
Nie przypominam sobie.

42. Ulubiony smak słodki?
Świeżo wyciskany przeze mnie sok pomarańczowy :)

43. Na jakich instrumentach grasz?
Ok. rok temu chciałam się nauczyć grać na gitarze, a teraz stoi na półce jako ozdoba, więc gram jedynie na nerwach...

44. Ulubiona część biżuterii?
Mało widoczne srebrne łańcuszki na nadgarstek i małe kawałki minerałów na szyję.

45. Ostatni uprawiany sport?
Pościg za kolegą.

46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?
Wpadła mi w ucho ostatnio piosenka Love Me Like You Do Ellie Goulding, a tak to na zajęciach z wokalu ćwiczę 3 piosenki na konkurs, z czego 2 w duecie:
-Kiedy Będziesz Zakochany
-Lemon Tree
-Nie Zadzieraj Nosa

47. Ulubiony tekst na podryw?
Nie używam żadnych tekstów xd

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu.
Patrz pytanie wyżej.

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie.
Z bratem.

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania.
Ten, kto chce ;)

Mam nadzieję, że nie zanudziłam was tak całkowicie tym Tagiem, na zakończenie wstawiam kilka niedawno zrobionych zdjęć!







Hej! Dzisiaj mam dla was TMI Tag, czyli Too Much Information z okazji 3000 wyświetleń. Zapraszam! 1 . Co masz na sobie?   Cieniowan...

0 komentarze:

1.Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ motywują mnie one do dalszego działania.
2. Z chęcią odwiedzam podane w komentarzach blogi.
3. Spam od razu usuwam.
Obsługiwane przez usługę Blogger.