W POSZUKIWANIU WIOSNY

sobota, marca 21, 2015 mko 0 Comments

Witam, witam! Dzisiaj jest taaki śliczny dzień... Słońce pięknie świeci i grzeje, ptaki śpiewają, niebo jest bezchmurne, a ja... cieszę z każdej chwili spędzonej na świeżym powietrzu. Kocham takie dni! Mam nadzieję, że i wy macie takie świetne nastroje i taką świetną pogodę jak ja i że jesteście równie szczęśliwi :) Takim bajecznym wstępem zaczynamy ten niezwykle wiosenny, uroczy post!


 Mam dla was kolejną serię zdjęć, tym razem wykonanych w powoli rozkwitającym ogrodzie. Zapraszam do oglądania!


NA POCZĄTEK:   Zdjęcia roślin, a właściwie pąków oraz rozwijających się tulipanów




 







 TERAZ: Zdjęcia moich kochanych kotów :)









NA KONIEC: Mam dla was na koniec dla mnie najsłodsze zdjęcie ze wszystkich tutaj zebranych. Przedstawia ono mojego kotka, który nazywa się Edek. Jest MEGA słodziakiem ;3


Niestety to już koniec... Mam pomysł na napisanie recenzji mojej ulubionej książki lub serii książek. 
Co o tym sądzicie? Macie jakieś inne pomysły na posty?

Witam, witam! Dzisiaj jest taaki śliczny dzień... Słońce pięknie świeci i grzeje, ptaki śpiewają, niebo jest bezchmurne, a ja... cieszę z ...

0 komentarze:

1.Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ motywują mnie one do dalszego działania.
2. Z chęcią odwiedzam podane w komentarzach blogi.
3. Spam od razu usuwam.
Obsługiwane przez usługę Blogger.