WeHeartIt

niedziela, marca 22, 2015 mko 0 Comments

HEJKA! Od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką konta na stronce weheartit.com . Co to jest? Jak się z tego korzysta? Co mogę na tej stronie robić? Na te pytania spróbuję wam odpowiedzieć. Zaczynajmy!


1. CO TO JEST WEHEARTIT?

Jest to strona internetowa, na której ludzie z całego świata wstawiają inspirujące zdjęcia oraz sami oglądają obrazki innych.

2. JAK SIĘ Z TEGO KORZYSTA?

Wystarczy założyć sobie konto na tej stronie i voila! Masz dostęp do tysięcy ślicznych obrazków i zdjęć!

3. CO MOGĘ NA TEJ STRONIE ROBIĆ?

Możesz dodawać zdjęcia, obserwować swoje ulubione konta, tworzyć swoje własne kolekcje, serduszkować zdjęcia innych i wyszukiwać to, czego tylko pragniesz :)


Chyba wyjaśniłam wszystko, co jest potrzebne do korzystania z tej świetnej strony.
Powiem teraz, jak ja używam weheartit.

WeHeartIt to miejsce, w którym ja przechowuję najciekawsze i najbardziej pomysłowe obrazki, które wcześniej znalazłam. Z niektórych tworzę kolekcje, niektóre serduszkuję i ogólnie dobrze się bawię :)


Mam dla was jeszcze mix zdjęć z mojego płótna, czyli strony głównej mojego konta:


*-*Love
Tumblr!!

Eye!Untitled
🍪. | via Tumblr

(100+) Likes | Tumblr
MandalaMacaroon Delicacies | Parasol Dreams

Eye!Eyes
Adorable | Cat | Pinterestadorableness | AMOROSOS GATITOS | Pinterest

😔Quotes
Ying young .


To już koniec tego posta. Paaa :)

HEJKA! Od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką konta na stronce weheartit.com . Co to jest? Jak się z tego korzysta? Co mogę na tej stro...

0 komentarze:

1.Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ motywują mnie one do dalszego działania.
2. Z chęcią odwiedzam podane w komentarzach blogi.
3. Spam od razu usuwam.
Obsługiwane przez usługę Blogger.