SUNNY DAY

piątek, marca 06, 2015 mko 0 Comments

Hej! Dzisiaj kolejna sesja zdjęciowa, tym razem wybrałam się z moim pieskiem na spacer po okolicznych łąkach. Jako że mieszkam na wsi mam dużo pięknych miejsc. Przy moim domu jest las, łąka, zalew, rzeka i kilka stawów, więc mogę robić wiele pięknych ujęć. Bez przedłużania zapraszam!











Większość dotychczasowych zdjęć przedstawia pobliską rzeczkę płynącą tuż przy ogrodzeniu domu.







Udało mi się zrobić kilka ujęć pięknego słońca, które zaszczyciło w końcu nas swoją obecnością w tym tygodniu!



Tutaj widać naszą łąkę. Na wiosnę całe pola zamieniają się w gigantyczny kolorowy dywan kwiatów :)




Odwiedziły nas bobry. Wyraźnie widać ślady ich małych, silnych ząbków.







Mój Sybir też świetnie się bawił na tym spacerze. Bez względu na niską temperaturę taplał się w okolicznym jeziorze!




Tak właśnie wygląda jedno z jezior w pełnej okazałości.


Tam też zajrzał słodziak :3




I na koniec wstawiam portret mojego Sybira. Musicie przyznać, że wyszedł pięknie! 



Na dziś to koniec, mam nadzieję, że i ten post umilił wam dzień, i do zobaczenia w następnym poście!

Już następny będzie TMI tag!!

Jak Wam się podobały te zdjęcia? Chcecie, abym zamieszczała więcej takich postów?

H ej! Dzisiaj kolejna sesja zdjęciowa, tym razem wybrałam się z moim pieskiem na spacer po okolicznych łąkach. Jako że mieszkam na wsi mam ...

0 komentarze:

1.Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ motywują mnie one do dalszego działania.
2. Z chęcią odwiedzam podane w komentarzach blogi.
3. Spam od razu usuwam.
Obsługiwane przez usługę Blogger.