MY ROOM TOUR

sobota, lutego 28, 2015 mko 0 Comments

Hej! Witam was w kolejnym poście! Tym razem postaram się wam pokazać mój pokój. Mam nadzieję, że post się wam spodoba.



Jak widzicie te zdjęcia pokazują ogólnie jak wygląda mój pokój. Dominują w nim odcienie zieleni i różu. Po przeciwnych stronach znajdują się 2 wnęki, w jednej z nich znajduje się łóżko, a w drugiej półki.


Gdy wchodzi się do pokoju od razu rzuca się w oczy gigantyczne okno oraz biurko wzdłuż całej jego długości. Dzięki niemu mam widok na wszystkie budynki w okolicy! 


Na fotografii widnieje druga wnęka z półkami. Bardzo podoba mi się ich układ, bo jest ładny i praktyczny. 


Te kule są ręcznie zrobione przeze mnie, są bardzo proste do wykonania i urozmaicają pustą pzestrzeń.


Mam słabość do świeczek zapachowych, szczególnie kiedy ich zapachy przypominają mi na przykład wiosnę z dzieciństwa czy zimowe wieczory. Ta świeczka ma zapach magnolii, kojarzy mi się on z kwitnącym ogrodem w słoneczny, wiosenny dzień.

 

Kiedyś postanowiłam zmienić coś w moim pokoju i wpadłam na pomysł, aby w jakiś ciekawy sposób poukładać książki. I wymyśłiłam, że ustawię je według ich kolorów. Wyszła z tego piękna półka wyglądająca jak tęcza!


Wyświetlanie SAM_0773.JPG

Tutaj widać moje dyplomy i statuetki z różnych konkursów wokalnych i nie tylko.


Sfotografowałam także kolekcje moich lakierów do paznokci, którą także postanowiłam ułożyć według kolorów tęczy.



Dostałam kiedyś taki piękny, uroczy zegar z kwiatem. Bardzo mi się podoba i ładnie wygląda na ścianie mojego pokoju.



Ta lampa znajduje się we wnęce z łóżkiem. Wiszą na niej medale ze szkolnych turniejów sportowych. Tworzy ciekawy nastrój.



Pod tą lampą wisi jak co roku kalendarz ze słodkimi kotkami. Zawsze na święta dostaję tego rodzaju kalendarz, by móc go powiesić w Nowym Roku :)


Zrobiłam zdjęcie mojej gitary, która stoi na półce na przeciwko łóżka czekając na kolejną lekcję gry.


Na łóżku relaksuje się moja panda... Tak naprawdę to IPad Mini 2, którego kupiłam ok. rok temu. Tak przy okazji mogę go wam polecić, bo jest naprawdę wydajny i funkcjonalny.

Wyświetlanie SAM_0805.JPG

Jako że trochę boję się ciemności codziennie wieczorem zasypiam przy tej lampce. Nie razi w oczy i nie budzi mnie, więc śmiało z niej korzystam!


Jeżeli zauważyliście, ostatnio do postów wstawiam dużo zdjęć, które robię aparatem Samsung NX1100 i obiektywem też z Samsunga -  20-50mm. Mam nadzieję, że dzięki nim oglądanie mojego bloga sprawia wam większą przyjemność :)

Zastanawiam się nad zrobieniem TMI tagu. Co o tym sądzicie?


Jeżeli spodobał Ci się post, napisz o tym w komentarzu!















Hej! Witam was w kolejnym poście! Tym razem postaram się wam pokazać mój pokój. Mam nadzieję, że post się wam spodoba. Jak widzic...

0 komentarze:

1.Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ motywują mnie one do dalszego działania.
2. Z chęcią odwiedzam podane w komentarzach blogi.
3. Spam od razu usuwam.
Obsługiwane przez usługę Blogger.