Białka Tatrzańska - zdjęcia

piątek, lutego 20, 2015 mko 0 Comments

Ten post będzie się składał głownie ze zdjeć z obozu, zapraszam!


To jest moja przyjaciółka z pokoju, zrobiłyśmy sobie sesję zdjęciową. Jest bardzo fotogeniczna, dlatego nie miałam z nią problemów przy robieniu kolejnych ujęć!


Jak się domyślacie, te zdjęcia zrobiłam bardzo wcześnie rano. Musiałam się poświecić i wstać przed 6:00, żeby uzyskać zamierzony efekt.




Następne fotki zostały zrobione bezpośrednio na stoku. Jak widać pogoda się sprawdziła i w dzień fotografowania niebo było bezchmurne :)


Ostatnie zdjęcie przedstawia narciarza na slalomie. Musiałam przedrzeć się przez wysokie zaspy, aby uchwycić doskonale zjezdzającego!

Kończę już, przepraszam, że wstawiłam trochę mało zdjeć, jednak nie zawsze dni były słoneczne i piękne. Papa :D




Ten post będzie się składał głownie ze zdjeć z obozu, zapraszam! To jest moja przyjaciółka z pokoju, zrobiłyśmy sobie sesję zdjęcio...

0 komentarze:

1.Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ motywują mnie one do dalszego działania.
2. Z chęcią odwiedzam podane w komentarzach blogi.
3. Spam od razu usuwam.
Obsługiwane przez usługę Blogger.