Have a good day

piątek, lutego 13, 2015 mko 0 Comments

Zastanawiałam się, czy tworzyć dzisiejszy wpis, ale zdecydowałam, że tak. Mimo, że jak wiecie jest piątek 13-ego, ten dzień jest dobrym dniem. Zapraszam!

Na dzisiaj w naszej szkole zaplanowano dyskotekę karnawałową. Razem z moimi koleżankami z klasy postanowiłyśmy się przebrać za lata 60 lub 70. Stroje wyszły świetnie, zresztą zobaczcie sami:

                               
    
W domu czekała na mnie miła niespodzianka, dostałam śliczną, słodką świeczkę o zapachu magnolii. Na razie nie obchodzę Walentynek, ale ten prezent to rzekomo właśnie z okazji tego święta. Pięknie pachnie, właśnie po całym pokoju rozchodzi się boski zapach. Na dodatek różowy wosk został wlany do uroczego słoiczka. Całość ogólnie wygląda przepięknie!







Cały ten dzień jest taki szczęśliwy. Świeci słońce, wszystko dobrze się układa... Dlaczego więc ten dzień miałby być pechowy?


Życzę wszystkim, którzy ze mną zaczynają ferie dużo odpoczynku, spokoju i dobrze spędzonych 2 tygodni. Heej 😄
                       
      

Zastanawiałam się, czy tworzyć dzisiejszy wpis, ale zdecydowałam, że tak. Mimo, że jak wiecie jest piątek 13-ego, ten dzień jest dobrym dnie...

0 komentarze:

1.Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ motywują mnie one do dalszego działania.
2. Z chęcią odwiedzam podane w komentarzach blogi.
3. Spam od razu usuwam.
Obsługiwane przez usługę Blogger.