Waiting for winter break

czwartek, lutego 05, 2015 mko 0 Comments

Cześć! Dzisiaj przedstawię wam moje plany na ferie, które w tym roku moje województwo ma najpóźniej. Bez zbędnego przedłużania zaczynajmy!



PO PIERWSZE: Jadę na zimowy obóz narciarski z Bogan Sport (ta firma, która organizuje szkółkę tenisową, do której chodzę). Będę na nim po raz pierwszy, ale mam nadzieję, że trafię na fajne współlokatorki :)

PO DRUGIE: Pójdę do kina z moją koleżanką Nicole. Planuję to od września, bo wtedy mam urodziny, ale nie było wcześniej okazji. Tak przy okazji wspomnę o jej blogu ---> fanicma.blogspot.com

PO TRZECIE: Będę dużo jeździć na nartach. Podczas weekendów nie mam czasu na niem ,bo muszę się uczyć, ale ferie to doskonały czas na taką formę wypoczynku. Możecie mnie spotkać w drugim tygodniu ferii na stoku w Krajnie!



PO CZWARTE:  Narysuję coś. Nie na plastykę, tylko dla samej siebie. Mam już kilka ciekawych pomysłów, może kiedyś pokażę wam moje bohomazy ;)

I PO OSTATNIE...: Będę no-lifem. Wiem, wiem, bardzo ambitnie. Ale ferie są też od odpoczynku biernego :) Od czasu do czasu mam fazę i wtedy przez cały dzień tylko w kółko fb, insta, yt, ask, tumlr itd....


Pamiętaj, że ferie są po to, żeby odpocząć, więc nie zawracaj sobie głowy szkołą. 

Mam nadzieję, że może poddałam wam kilka ciekawych pomysłów na spędzenie tych zimowych 2 tygodni. Jakie wy macie plany na ferie?

Papa :3

Cześć! Dzisiaj przedstawię wam moje plany na ferie, które w tym roku moje województwo ma najpóźniej. Bez zbędnego przedłużania zaczynajmy! ...

0 komentarze:

1.Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ motywują mnie one do dalszego działania.
2. Z chęcią odwiedzam podane w komentarzach blogi.
3. Spam od razu usuwam.
Obsługiwane przez usługę Blogger.