MAJÓWKA 2015

niedziela, maja 03, 2015 mko 0 Comments


Hej! Jak już wcześniej zapowiadałam, tak teraz wreszcie zamieszczam specjalny post. Zapraszam do czytania!

Otóż ten oto wyjątkowy post jest połączeniem wiosennego ootd oraz małej relacji z mojej majówki.
No to zaczynam!

Postanowiłam się spotkać z moją przyjaciółką Kariną u niej w domu, oraz przenocować.
Spędziłyśmy fajnie ten czas, dobrze się bawiłyśmy i trochę się pośmiałyśmy. Ogólnie weekend się udał!
Drugiego dnia postanowiłyśmy zrobić małą sesję zdjęciową na podwórku u Karci. Rezultat naszej"seszyn profeszyn" poniżej:









 



















Kari ma też śliczną suczkę, która wabi się Lara.



  • ootd Kariny: KOSZULA~Terranova| T-SHIRT~Cropp| SPODNIE~Tally Weijl| BRANSOLETKA~Bijou Brigitte| BUTY~Nike
  • mój ootd: BLUZA~Sinsay| SPODNIE~Cubus| BUTY~Nike


Mam nadzieję, że ta notka wam się spodobała, możecie śmiało komentować, ponieważ ja zawsze odpiszę w razie jakichkolwiek pytań. Jeżeli chcecie więcej tego typu postów, to śmiało piszcie do mnie. 
Na dzisiaj to tyle. Do zobaczenia w kolejnym poście!


Hej! Jak już wcześniej zapowiadałam, tak teraz wreszcie zamieszczam specjalny post. Zapraszam do czytania! Otóż ten oto wyjątkowy pos...

0 komentarze:

1.Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ motywują mnie one do dalszego działania.
2. Z chęcią odwiedzam podane w komentarzach blogi.
3. Spam od razu usuwam.
Obsługiwane przez usługę Blogger.