My music

środa, stycznia 21, 2015 mko 0 Comments

Witam was w kolejnym poście, tym razem o muzyce, której słucham. Zapraszam!

Od roku zaczęła mnie interesować muzyka nie "z radia", a mianowicie gatunek rock. Pamiętam, że pierwsze utwory były zespołu Three Days Grace poznane przez pewną youtuberkę. Te piosenki miały piękne brzmienie i tekst. I Hate Everything About You była dla mnie najlepszym dotychczas utworem. Później na ok. 3 tygodnie odstawiłam rocka.

Przełomowym momentem był czas, gdy poznałam Bring Me The Horizon, czyli obecnie mój ulubiony zespół. To już nie był piękny tekst, tylko ciężkie brzmienie i zniewalający głos Olivera. Wtedy na dobre przekonałam się do metalcore'a. Darcie mordy było i nadal jest sposobem na poprawę humoru, pozbycie się stresu i na ogólne wyluzowanie się.

                
   

Oczywiście nie słucham tylko BMTH, mam inne ulubione zespoły:

- Bullet For My Valentine
- 30 Seconds To Mars
- Coma
- Architects
- The Amity Affliction
- Afromental


Wiem, że nie wszystkim podoba się taki rodzaj muzyki i sama się przekonałam, że niektórzy tego nie akceptują. Ale każdy słucha to co lubi, i nikt nie powinien mieć czegoś do tego. 
Nie pozwólcie, aby ktoś narzucał wam swoje zdanie i trwajcie przy swoich wyborach niezależnie od tego co ta osoba mówi. Pamiętajcie, to wszystko zależy tylko od was!
Kończę już i przy okazji chcę was zapytać: Jaki jest wasz ulubiony zespół muzyczny?

Witam was w kolejnym poście, tym razem o muzyce, której słucham. Zapraszam! Od roku zaczęła mnie interesować muzyka nie "z radia&qu...

0 komentarze:

1.Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ motywują mnie one do dalszego działania.
2. Z chęcią odwiedzam podane w komentarzach blogi.
3. Spam od razu usuwam.
Obsługiwane przez usługę Blogger.